لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

آسمان

امروز هم داره تموم میشه و من هنوز مجدانه ننشستم پایه ترجمه! تا ظهرکه آموزشگاه بودم بعدشم که ناهار خوردیم و خوابیدیم. الان بیدار شدم و هنوز مغزم آپ تو دیت نشده. 

هوا خیلی خوب و بهاریه. سرماش به اندازه دی ماه  نیست. مثل سرمای آخرای اسفند میمونه. برف که ندیدیم هیچ حتی بارونشم خیلی سراغ ما نیومد. اما آسمون خیلی قشنگ میشه این روزا. یه پیج تو اینستا زدم و از آسمون خونه مون از پنجره آشپزخونه عکس میگیرم و میذارم اونجا. جالبه که حتی یه دونه فالوئر ندارم اما خیلی دوسش دارم چیزیه که حال مو خوب میکنه. مدتها قبل من تو گوشیم پر بود از عکسهای آسمون که بیشتر البته شامل غروب خورشید میشد و همیشه دوست داشتم اونا رو تو یه جایی به اشتراک بزارم برای همین تصمیم گرفتم یه پیج درست کنم. 

بگذریم...

خیلی ترجمه دارم برم به کارام برسم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.