لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

دنیای شگفت انگیز نتورک مارکتینگ

آبان هم داره تموم میشه. آسمون ابریه و کم کم داره نشونه هایی از پاییز و سرما خودشو نشون میده.

یه چیزی رو درباره نتورک مارکتینگ فهمیدم.

مهم نیست کی ثبت نام میشی، مهم اون روزیه که میفهمی وارد چه دنیای شگفت انگیزی شدی و سعی میکنی کار کنی. مثلا من بیست و هشت دی ماه سال قبل وارد نتورک مارکتینگ شدم اما از اول مهر ماه امسال تازه فهمیدم کجام و باید چکار کنم. 

اینکه صرفا به تاریخ ورود نگاه کنیم ناامید کننده است اما کافیه بگیم از کی شروع به کار کردی؟ از کی فهمیدی نتورک مارکتینگ فقط به خاطر ثبت نام بهت درآمد نمیده؟ از کی فهمیدی باید مهارتهات  رو تقویت کنی و روی نقاط ضعفت کار کنی؟ اینا مهمه. 

من عاشق دنیای خارق العاده نتورک مارکتینگم. بدجور اسیر مسیر متفاوتش شدم. من پتانسیل پنهان این شغل رو شناختم و حاضر نیستم هیچ وقت از نتورک و فروش مستقیم خارج بشم. 

تازه فهمیدم از زندگی چی میخوام. هیچ جا و هیچ روشی در دنیا مثل نتورک مارکتینگ من و به خواسته هام نمیرسونه. اشتباه نکن من هدفم صرفا پول و درآمد نیست من با نتورک قراره یه کارآفرین باشم، یه راهبر. کسی که میتونه از یه آدم معمولی یه آدم منحصربه فرد بسازه. من با نتورک اعتماد به نفسم بیشتر شده میخوام به هر کسی که دوست داره این مسیر رو امتحان کنه کمک کنم چشم و گوش ش دنبال حرف و عمل دیگران نباشه بلکه فقط به مسیر خودش توجه کنه و همیشه در مقابل نظرات آدمها فقط لبخند بزنه.

من با نتورک مثبت اندیش تر شدم. کمتر غصه چیزی رو میخورم. کمتر غر میزنم. بیشتر تلاش میکنم. بیشتر خودم و به چالش میکشم خوبیشم اینه که رییسی ندارم که منو به خاطر کم کاریم توبیخ کنه اما همراهایی دارم که منو به خاطر موفقیت هام تشویق میکنن و کنارم هستن. 

متاسفم که خیلی ها هنوز نگاه بیست سال پیش و درباره این شغل دارن البته چیز عجیبی نیست خودمم همینطور بودم اما خواستم یه فرصت بهش بدم و امتحانش کنم و چقدر خوشحالم از اینکه این مسیر رو امتحان کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سید حمید حوائجی سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 12:27 http://hamidhavaeji.blogsky.com

سلام مجدد. ان‌شاءالله در کارتان موفق باشید و به نتیجهٔ دلخواه‌تان برسید.

من به این شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای خوشبین نیستم. پیشنهاد می‌کنم با آن‌ها محتاطانه رفتار کنید. به آن‌ها شک کنید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما.

سلام مجدد به شما. مچکرم از حسن توجه تون و همینطور هشدار دوستانه شما اما...
خوشبین نبودن شما رو درک میکنم اما متوجه نشدم چرا باید محتاطانه عمل کنم وقتی نه هزینه زیادی برای استارت کسب و کارم میدم و نه نیازی به سابقه کار داره و از همه مهمتر محصولاتی ارائه میشه کاملا زیرنظر سازمان غذا و دارو تولید میشن و سیب سلامت دارن.
ای کاش با جزییات بیشتری از بدبینی تون می‌گفتید اما در هر صورت ازتون ممنونم به خاطر توصیه دوستانه تون

منم برای شما روزگار خوشی رو آرزو میکنم

شادی سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 07:26

نمیدونم اینکه یه محصول بی ارزش رو واسه دو زار بخوای به زور به یکی قالب کنی یا یه نفرو با دو ساعت سخنرانی انگیزشی فیک بخوای بکشونی توی کار، کجاش باعث این همه اتفاق و حس خوب در آدم میشه! موفق باشی ولی در کل.

اول سلام و وقت بخیر.
منم نمیدونم این برداشت قرون وسطایی تا کی قراره شما رو قانع کنه؟ ما تو زمونه ای زندگی نمیکنیم که بشه به زور کسی رو وادار به خرید یا استارت یه کسب و کار کرد بنابراین سعی کنید طرز تفکرتون رو عوض کنید. قبول دارم زمانی اینطور بود که محصولی بی ارزش و یک بار مصرف رو به افراد میفروختن و فقط هدفشون اضافه کردن افراد به مجموعه و ساخت هرم بود اما الان کاملا روند کاری تغییر کرده و قانونی و اصولی پیش میره.
آدمها با میل شخصی خودشون محصول رو تهیه میکنن و اگر تمایل داشته باشن وارد کار میشن. این هیچ جای دنیا غیراخلاقی نیست و کاملا درسته.
پیشنهادی که نتورک مارکتینگ واسه تغییر زندگی آدمها میده کاملا منطقیه اما متاسفانه در جامعه ای که تفکر کارمندی بهترین و منطقی ترین تفکر به حساب میاد نمیشه حرف از تصاعد و کارآفرینی زد که البته اینم درست میشه.
منم برای شما آرزوی بهترین ها رو دارم شادی خانوم عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.