لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

تغییر سخته

نتورک مارکتینگ چنان اعتماد به نفسی به من داده که وقتی ازم خواسته شد بعد از دو سال دست به قیچی بشم و مو کوتاه کنم بدون کوچکترین استرسی قبول کردم انگار که همیشه انجامش میدم. 

البته درک میکنم که درک نشم. هنوز خیلی راه داریم تا این مسیر رو تو ایران راه بندازیم اما بالاخره این تفکرات کارمندی کمرنگ میشن و آدمها به خودشون اجازه فکر کردن به مسیرهای جدید رو هم میدن. مثل من که فکر میکردم بهترین شغل یه شغل کارمندی با ساعت کاری مشخصه و وجه اجتماعی رو فقط تو همیچین شغلهایی میدیدم اما حالا فهمیدم اونم خوبه اما مشاغل دیگه ای هم هست که میتونی هم توش مفید باشی، هم پیشرفت کنی و هم کمک کنی دیگران پیشرفت کنن و حالشون با خودشون خوب باشه و هم اینکه خودت رییس خودتی و کسب و کار خودتو داری.


خلاصه که زندگی رنگ و لعاب قشنگتری پیدا کرده این روزها...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.