لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

تجربه های جدید زندگی

امروز جلسه مصاحبه کلاسهای TTC م بود. یهو ساعت یک بعدازظهر زنگ زدن که ساعت شش و نیم آموزشگاه باش برای مصاحبه! منتظر تماس شون بودم اما نه امروز برای امروز! البته بدم نشد، رفتم تکلیفم روشن شد. معلومه که بهم زنگ میزنن به من زنگ نزنن به کی زنگ بزنن!؟ 


گرفتن مدرک TTC یکی از اهداف من تو زندگیمه. اگه بتونم ازش استفاده کنم و مشغول به تدریس بشم که چه بهتر، اگر هم نتونم بازم چیزی رو از دست ندادم. همه تلاشم رو کردم و به خودم افتخار میکنم.


البته انجام کار تدریس در کنار نتورک کار ساده ای نیست اما تجربه خوبی میتونه باشه. دوست دارم از همه موقعیتهام برای بهتر شدن استفاده کنم چه تو نتورک چه تو تدریس.

من هرگز نتورک رو رها نمیکنم اما در کنارش دوست دارم کارهایی مثل همین آموزش زبان رو ادامه بدم. زبان دیگه جزوی از وجود من شده.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.