لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

سفرنامه!

پل معلق مشکین شهر معلق نبود فقط پل بود! و 12هزار تومن برای یه رفت و برگشت از پل پول زور حساب میشه! واسه همین ما هم به نشانه اعتراض بلیط شو نخریدیم.

زیپ لاین همونه که از یه سیم آویزونت میکنن و تو مسافتی رو تو ارتفاع بالا میری تا به مقصد برسی! یه تجربه خیلی جدید بود برای من. اولش وقتی علی گفت بریم سوار شیم من مخالفت کردم چون میترسیدم ولی اون قدر خواهرشوهر رفت رو مخم که بالاخره سوار شدیم که باعث شد تا از پل معلق هم بگذریم. تا قبل از بسته شدن به اون سیم قلبم تو دهنم میزد و تنها دلیلی که برنگشتم این بود واقعا به شخصیتم برمیخورد اگر صفت ترسو بهم برچسب میشد. اما تا وصل به سیم شدم ترسم کم شد و وقتی دیدم سرعتم چقدر ارومه دیگه اصلا نترسیدم و سعی کردم لذت ببرم. هرچند مسیرش کوتاه و کند و بلیطش گرون بود اما به عنوان یه تجربه جدید خیلی لذت بخش بود. 

امروز یعنی روزی که گذشت پنجمین روز سفرمون بود. دیشب دریاچه سوها موندیم و وسط جنگل اتراق کردیم. واقعا مناظر طبیعیه اونجا فوق العاده بود. از ترکیب دریاچه و جنگل تا ریختن مه رو دریاچه و گردش صبحگاهی تو دل طبیعت عالی بودن. بعداز از جنگل ابر دریاچه سوها قشنگترین جایی بود که از نزدیک دیدم.

شب قبلش آستارا بودیم. روز سوم سفر مقصد دریاچه سوباتان بود اما راه خیلی بد و طولانیش و همین که ماشینای ما کشش اون مسیرا رو نداشتن بعد از شش، هفت ساعت رانندگی با شکست مواجه شد! بعد از سه ساعت رانندگی تو اون جاده های تخیلی تازه رسیدیم به روستای سوباتان اما اونجا تازه فهمیدیم راه دریاچه خیلی دورتر و بدتره و ما با این ماشینا به مقصد نمی رسیم برای همین برگشتیم اما نکته مثبت اون رانندگی طولانی این بود که رسیدیم به بالای ابرا و من تا حالا هیچوقت بالاتر از ابرا قرار نگرفته بودم البته به جز سوار هوایی به مشهد! و این شد که شب تو آستارا موندیم.

روز دوم مسیر خلخال-اصالم زیبا رو دیدیم و همون وسط مسیر تو یه روستای بین راهی اتاقی کرایه کردیم و یه شب قشنگ اونجا گذروندیم. روستای لرزره. 

روز اول سفر هم به سلطانیه رسیدیم و به دیدن مقبره معروف اونجا رفتیم.

الانم تو یه مدرسه تو مشکین شهر موندیم اما من خوابم نمیبره.

خلاصه ای از سفر پنج روزه ما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.