لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

حذف شدیم

چقدر امشب خوب بودیم، چقدر مردونه بازی کردیم، چقدر لیاقت حذف نداشتیم اما...!

قبل از جام جهانی نه تنها فکر نمیکردم انقدر خوب باشیم بلکه بیشتر تصورم روی باخت بد بود بخصوص از پرتقال و اسپانیا. تو خوابم نمیدیدم به برد ایران جلوی پرتقال امید داشته باشم اما اعتراف میکنم کیروش و تیمش غافل گیرم کردن و ما عاااالی بودیم. خیلی بیشتر حد انتظار ظاهر شدیم. ای کاش فقط کمی شانس با ما بود، فقط کمی از خوش شانسی پرتقال رو داشتیم و ای کاش کمی معروف تر بودیم تا رونالدو فقط به خاطر رونالدو بودنش به جای قرمز، زرد نگیره!

تو این جام جهانی ناداوری رو به چشم دیدم و به نظرم این ویدیو چک واقعا چیز چرتیه!

امشب ایرانیا غمگین اما سربلندن به خاطر این تیم خوب.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلم سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 15:03 http://kafgorgi.blogsky.com/

امان از اینکه هی میگی پرتقال
اگه اینجوریه به اسپانیا هم بگو : اسپاگتی
به مراکش هم بگو : ماشک

اصلا همین پرتقالم از سرشون زیاده، نارنگی هم نیستن!!!

بهامین سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 02:21 http://notbookman.blogsky.com

حقمون صعود بود
جانانه بازی کردن

واقعا همینطوره. چقدر پرتقال تیم خوش شانسیه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.