لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

پیتزاپزون!

بعد از چند سال دوباره اومدم سراغ پیتزا پختن!

پیتزا مخصوص و پیتزا گوشت و قارچ با خمیر تافتون! منتظرم علی بیاد. از ماه رمضون بدجور دلم میخواست پیتزا درست کنم ولی وسایلشو نداشتم. الانم نمیدونم با خمیر تافتون چطوری میشه. مزه مخصوصه خوب شده فقط خمیرش کلفت شده!

امروز من اینطوری گذشت.

مکزیکم که پنالتی گرفت از کره!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
سوی عشق شنبه 2 تیر 1397 ساعت 21:35 http://janblaghy.com/category/education/

دوست عزیزم سلام

مطالب وبلاگ خیلی عالین

خوشحال میشم به ماهم سری بزنید و چند لحظه ای مهمون ما باشید..

راستی نظرم هم یادتون نره

متشکرم

سلام. ممنونم دوست عزیزم. خوشحاال میشم به وبلاگ تون سر بزنم. موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.