لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

2014...2018

حالا که چیزی به بازی ایران با اسپانیا نمونده باید بگم که چهار سال پیش تو جام جهانی 2014 موقع بازی ایران با نیجریه عروسی ما بود. یادش بخیر وقتی منو آوردن خونه خودم که طبقه پایینش خونه مادر شوهر بود همه داشتن فوتبال میدیدن! 


من که جام جهانی برام خط قرمزه اون سال انقدر برای عروسیم استرس داشتم که همه چیز از ذهنم پریده بود!


چه روزایی بود، چقدر زود گذشت...!


ولی امشب باید فوتبالو تنها ببینم چون علی با داداشش رفتن همدان و شبم نمیان! هم خوبه هم بد. البته بیشتر بده چون تنهایی فوتبال دیدن اونم بازی ایران تو جام جهانی واقعا سخته. یکمم خوبه چون اگر ایران ببازه ناراحتی مو سر علی خالی نمیکنم!


نظرات 1 + ارسال نظر
رهآ چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 22:02 http://Rahayei.blogsky.com

منم به چهارسال پیش و جام جهانی قبل فکر میکردم ... زمان خیلیییی زود میگذره

چشم رو هم بزاریم عمرمون میگذره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.