لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

شنا. زکام. بی اعصابی

زور داره بخاطر زکام نتونی بخوابی! 

شاید نشه بهش گفت زکام چون هر بار که از شنا میام این بساطمه احتمالا حساسیت به کلره. انقدر عطسه کردم و اب ریزش داشتم که اعصابم بهم ریخته. خدا رو شکر کلاسام تموم شد میخوام یه مدتی نرم این دماغ بدبختم یه نفسی بکشه.

باخت مصر یا بهتر بگم برد روسیه هم بیشتر گند زد به اعصابم.

خدا کنه فردا یا بهتره بگم امروز ایران نتیجه خوبی بگیره!


دلیل اصلی بی اعصابیم ثبت نام تو آزمون استخدامیه. هم منابعشو کامل ندارم و هم جام جهانی نمیذاره درس بخونم و بدجور وجدانمو درگیر کرده. هر کاری میکنم عذاب وجدان دارم. 


نظرات 2 + ارسال نظر
Reza چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 08:11 http://rezacplus.blogsky.com

این جام جهانی که همه رو از زندگی انداخته! هههههه

قبل از اینکه شروع بشه میگفتم پس کی شروع میشه ولی حالا ...!

بهامین چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 02:07 http://notbookman.blogsky.com

از کمبود وقت واسه ازمون نگید که منم باش درگیرم

برای رسیدن به هدف باید از یه چیزایی گذشت که من این گذشت و ندارم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.