لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

درد دل



خیلی از ما خانمهایی که هنوز بچه نداریم ممکنه تز های مختلفی برای تربیت بچه مدنظرمون باشه و خیلی اوقات به بقیه به خاطر تربیت اشتباه فرزندان شون خرده میگیریم ولی درست گفت دکتر شریعتی که با کفش دیگری راه برو بعد قضاوت کن!


اما خواهش میکنم خانمهای بچه دار اجازه ندید بیماری فرزندتون باعث بشه که بهش اجازه هرکاری بدین و فقط چون زمانی ممکن بوده فقط احتمال یک درصد از دستش بدید دیگه نخواید نه خودتون و نه دیگران به فرزندتون بگن بالای چشمت ابروه! چون اینطوری هم اسایش دیگران رو سلب میکنید و هم فرزندتون رو از چشم همه میندازید...


نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 08:07 http://www.delirium.blogsky.com/

دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.