لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

زلزله

دیشب زمین لرزید اما تا امروز صبح خبر نداشتیم فقط یه لرزش ساده نبوده که یه فاجعه بوده!

آمار کشته شده ها هر لحظه بالاتر میره و خانواده های بیشتری عزادار و آسیب دیده میشن!

تلخی این قضیه وقتی بیشتر میشه که به جای همدردی بعضی به شوخی میگیرن قضیه رو و دوباره حماسه سازان سرزمین مون شروع به ساختن جوک ها میکنن!

و از او تلخ تر وقتیه که روحانی مملکت به جای کمک فقط میگه زلزله زده ها نباید امید به کمک دولت ببندند و خودشون باید به فکر خودشون باشن !!!

این میشه که من و امثال من از هرچی رو حانی و مذهبی و مذهبه فراری میشیم و هر روز ناامیدتر.

نمیدونم اگر واقعا نزدیک اون مناطق بودم به کمک شون میرفتم یاا نه ولی الان واقعا دلم میخواد پیششون باشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.