لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

مشکل قلبی نباش

از دیشب سمت چپ بدنم بخصوص قشمت قلبم از پشت درد میکنه! الان نمیدونم از قلبمه، قلنج کردم، از معده مه یا چی!!؟

اعصابمو بهم ریخته. البته سابقه این دردها رو دارم بخصوص بعد از فوت مصطفی اما اکثرا وقتی عصبی میشدم شروع میشد و وقتی اعصابم آروم میشد تموم میشد اما این بار از دیشب مونده باهام. قرص پروپرونانول یا یه چیزی تو این مایه ها میندازم و جوشانده چای. امام علی. که میگن تقویت کننده قلبه میخورم، نه که اصلا تاثیری نداشته باشه ولی هنوز کاملا خوبم نکرده!

دوست ندارم به خاطر مشکل قلبی بمیرم. مخصوصا حالا که مصطفی بهمین دلیل فوت کرد. 

الانم بوی جوشونده پیچیده تو خونه! برم بخورم بلکه مفرح بشه قلبم!

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 11:43 http://www.delirium.blogsky.com/

سلام
درد به این شکل معمولاعصبی هست
گرم وسرد شدن موضعی هم ممکنه باشه
که البته تو این فصل بعید نیست
پیشنهاد من چرب کردن و ماساژ دادن با پماد ونتوجینو هست (اگه گیرت نیومد آدرس بزار برات پست کنم )
چای امام علی یا بادرنجبویه که فرانسوی ها بهش میگن ملیسا یک ترکیب گرم و تره
خونسازه اما برای کسانی که فشار خون دارند اصلاخوب نیست و نباید مصرف بشه
برای آرامش گل گاو زبان رو توصیه میکنم
اگه یه چیز قویتر خواستی گل گاو زبان رو با سنبل الطیب دم کن ولی زیادنخوری که قویه (یک استکان بیشتر نخوری
من خودم یه بار دو لیوان خوردم بعد از 9 شب تا 3 بعد الظهر روز بعد خوابیدم تازه بعدش هممثل معتادها چرت می زدم

راستی
ناراحتی قلبی خودشو با سنگینی روی سینه نشون میده (اولین علایم )

الان که نه ولی قبلا چند بار قفسه سینه ام درد میکرد و نمیتونستم برای چند ثانیه درست نفس بکشم!
شلید واقعا چیزی نباشه اما بس که خبر سکته و ایست قلبی شنیدم ترجیح میدم یه چکاپ داشته باشم.
مرسی از راهنماییت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.