لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

خدای مهربانی ها...

هیچی بدتر از این نیست که برادر زاده ت مریض باشه و کاری از دست تو برنیاد!

هفته پیش بدون دلیل روشنی تشنج کرد، بردنش بیمارستان و بعد از آزمایشات خون و ادرار و اوکی بودنشون با رضایت برادر مرخص میشه تا امروز دوباره تکرار میشه اما نه تشنج این بار بدنش بی حال شده بوده، حالتی از بیهوشی انگار. امشب بستریه تا فردا ازش نوار مغز بگیرن! نگرانم. هم برای محمد و هم برای مادرش! اما هیچ کاری از دستم برنمیاد. 

نمیخوام یقه خدا رو بگیرم و با نذر و نیاز دست به دامنش بشم و اگر نشد اون چه من میخوام، همه کاسه کوزه ها رو سر اون خالی کنم ولی از طرفی کسی جز اونو سراغ ندارم که قدرتش بینهایت باشه! 

خدایا!شاید اگر با همه قلبم بهت اعتماد کنم و سلامتی کامل محمد رو ازت بخوام تو استجابت کنی اما خودت خوب میدونی اون حد از ایمان در من پیدا نمیشه! من هیچی ندارم و همه چیز میخوام. البته همه چیز من برای تو چیزی به حساب نمیاد، نخواه ایمانم از این ضعیف تر بشه!!!


نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 5 آبان 1396 ساعت 02:49 http://heartwritings.blogsky.com/

ممنون که سر زدی بهم عزیزم
خداروشکر که مشکل حادی نبود
خدا حفظش کنه و در صحت و سلامت باشه

خواهش میکنم. ممنون از شما

دیوانه یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 18:50

سلام
چی شد؟
حالش چطوره ؟

سلام. خداروشکر الان خوبه. نوار مغزی یه اختلال خفیف نشون دادهمیده که باید تا یه سال قرص بخوره. براش ام آر آی نوشتن

دیوانه سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 07:51 http://www.delirium.blogsky.com/

بر شما باد به چهار مغز وعسل

سلام
بنظرم پیش یک پزشک سنتی ببرید
اگر تایید کرد حجامت هم خیلی خوبه
احتمال غلبه سودا می دهم
چهار مغز (گردو ، پسته ، فندق و بادام ) رو نیمکوب با عسل مخلوط کنید و بدید بخوره هم جون میگیره هم سودا از بدنش دفع میشه

سلام. مرسی دکتر. چقدر میشه ویزیتتون!

نمی دونم غلبه سودا چیه ولی چهار مغز واقعا مقویه! پیشنهاد خوبی بود ممنون.

Beny20 دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 01:02 http://beny20.blogsky.com

انشاالله که مشکلی نداره ،
یهو‌ گرما زیادی بهش میرسه ،
یا خیلی سردش میشه ،
یا یچای این شکلی ..
طبیعیه اینقدر ما از این مشکل ها داشتیم ،
درست میشه جای نگرانی نیس .

ایشالا که همینطوره. ممنون از توجه تون

فاطمه دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 01:01 http://heartwritings.blogsky.com

سلام
دعا می کنم خدا به آقا محمد شما سلامتی کامل بدن و چیز جدی نباشه مشکل
آروم باشید

ممنون از شما. ایشالا خدا صدای قلب شما رو بشنوه

رهگذر دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 00:38

امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف سوء

امین... مرسی دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.