لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

دردسر بزرگ

زیر پتو، تو خونه برادر، بخاطر تشنج امروز برادرزاده به این نتیجه رسیدم بچه دار شدن خطای بزرگیه!

هرچند شاید خیلی ها این حرف منو ناشکری تلقی کنند اما اونایی احتمالا حرف منومیفهمن که بچه مریض دارن یا...!

توضیحش خیلی سخته. وقتی بچه نیست، فقط بچه نیست اما وقتی بچه میاد خیلی چیزا رو با خودش میاره، مثل مریضی!

فک کنم من از اون آدمهام که پنجاه سال دیگه هم از بچه نخواستن و نداشتن پشیمون نمیشم!

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 07:15 http://www.delirium.blogsky.com/

اگه اینطوری بخوای فکر کنی هیچ کاری نباید بکنی
چون همه کاری ریسک داره
ازدواج کردن
رانندگی کردن
شنا کردن
...

یک لبخند بچه ات به همه سختی هاش می ارزه

شاید!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.