لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

همیشه پای یک زن در میان است

قرنهاست که زنان به مثابه آیینه ای درشت نمای، این امکان را برای مردان فراهم آورده اند تا خود را دو برابر بزرگتر از آنچه هستند ببینند!

ویرجینیا وولف


به شدت این جمله درسته...

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 12:11

می گفت : زنها یا از آدم فراری اند یا دنبال آدمند ...

دیوانه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 13:09

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سرآید ...

دیوانه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 07:34 http://www.delirium.blogsky.com/

مادرم دیشب می گفت
"همیشه پای یک زن وسط است "
من به گلهای قالی خیره شده بودم
آهی کشیدم و با خود گفتم

کاش پای تو وسط بود ...

به همه چیز جلوه عاشقانه میدی هااا!!!
این جمله اعتراضی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.