لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

رک بودن یا نبودن.

نمیدونم چرا ما آدما اینجوری هستیم!!!

اگر کسی ایرادمون رو پشت سرمون بگه برامون مهم نیست ولی اگر جلو رومون بگه بهمون برمیخوره!

جدا از اینکه اون حرف زده شده واقعا ایراد واقعی مون باشه یا نظر شخصی شخص مقابل، کلا انگار آدما ترجیح میدن همه جلوی روشون احترام بزارن و لبخند بزنن و اهمیتی نمیدن چیزی پشت سرشون زده میشه!

اما این بحث هم وجود داره که دیگران نه مشکل رفتاری تو بلکه نظر شخصی خودشون رو عیب تو جلوه میدن و این بده، این بده!!!(دیالوگ چه فیلمیه؟)

مثلا من بخاطر رفتار بدم فلان جا کسی جلو روم بهم انتقاد نمیکنه ولی بخاطر پوششم که باب میل دیگران نیست مورد مواخذه قرار میگیرم! الان موندم ناراحت باشم یا نه!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 07:26 http://www.delirium.blogsky.com/

کلمات قدرت آزار شما را ندارند مگر اینکه گوینده آنها برایتان مهم باشد ...
آدم یکسری حرف ها رو از بعضی افراد انتظار نداره
برای همین ناراحت میشه حتی اگه حق با اونا باشه

آره قبول دارم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.