لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

تناسخ

البته من به تناسخ اعتقادی ندارم ولی اگر واقعا حقیقت داشته باشه دلم میخواد تو زندگی بعدیم یه سلبریتی باشم! 

این به این معنی نیست که از زندگی الانم ناراضی ام یا میخواستم سلبریتی باشم نشدم، بیشتر به این معناست که میخوام اون طور زندگی رو هم تجربه کنم!

مثلا دلم میخواد امام علی بودن رو هم تجربه کنم، بیشتر به این خاطر که الان خیلی خیلی خیلی سردرگمم و حس میکنم یکی از کسایی که میدونست به کجا آمده است، آمدنش بهر چه بود، امام علیه!

کلا تناسخ یه مسئله خیلی پیچیده و باورنکردنیه و این موضوع تا وقتی تو کتاب الف نوشته پائولو کوئیلو نخوندم که ایاتی تو قرآن هست که ممکنه به تناسخ ربط داشته باشه اصلا برام در مقام اهمیت قرار نداشت، ایاتی با این مضمون که ما شما را زنده میکنیم، میمیرانیم، دوباره زنده میکنیم و ...!

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 07:49 http://www.delirium.blogsky.com/

حالا گیریم در زندگی بعدی سلبریتی باشی
اونا هم مشکلات خاص خودشون رو دارن
بعد اون موقع آرزو می کنی کاش یه زندگی ساده و بی دردسر می داشتم مثلا توی یک روستای زیبای شمالی بودم و ...
بعدش تو زندگی بعد تر اونجوری و باز آرزوی دیگه

منظورم اینه که وقتی تناسخ خوبه که خاطرات زندگی قبل بمونه
با خود بگی من تا حالا چند مدل زندگی رو تجربه کردم و حالاا می خوام فلان نوع رو هم تجربه کنم

بدون این درک قبلی تناسخ بیهوده و بی معنی هست

میدونم منظورت چیه ولی من وقتی میگن دوست دارم تو زندگی بعدی سلبریتی باشم منظورم این نیست که ای کاش الان به جای این زندگی اون شرایطو داشتم. بیشتر منظورم تجربه کردنه!

دیوانه دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 13:26 http://www.delirium.blogsky.com/

تناسخ حتی اگه باشه هم بی معنیه
وقتی معنی داره که چیزی تو حافظه ات مونده باشه
اثری ردی نشانه ای داشته باشه
وقتی هیچی از زندگی قبلی یادت نیاد زندگی بعد بود و نبودش فرقی نداره

وقتی تا همین حد تعریف یا شرایط براش وجود داره پس میشه وجودش رو محتمل دونست!
حقیقت اینه که علم زیادی ندارم دربارش اما گاهی که دلم میخواد زندگی بعضی آدما رو تجربه کنم بدم نمیاد وجود داشته باشه!!!!

beny20 شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 18:21 http://beny20.blogsky.com

داستانیه ،
هرکی یه چیزی میگه برا خودش ..

ولی باید ببینی زندگی الانت به چی نزدیک تره ،
رفتار امام علی پسندی داری یا نه ؟
اونوقته که شاید بعد از مرگت بهش تبدیل بشی .

مشکل همینجاست که زندگی الانم به هیچی نزدیک نیست!
مشکل دیگه اینه که من اصلا نمیدونم شناختی که از علی دارم درسته یا نه! مثلا اگر علی به نماز و غیبت اهمیت میداد پس من اصلا رفتارم باهاش هم راستا نیست!
به شدت گیجم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.