لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

زردی و با جنبگی رو جدی بگیرید

کلا زردی چیز بدیه!!!

همون روزهای اول بچه هاتونو ببرید آزمایش بدن تا این قضیه ساده فردا مشکل ساز نشه! 

خداروشکر نوه جدید خانواده بستری شده و ایشالا امروز مرخص میشه ولی اگر دیرتر میجنبیدیم معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد!

بی جنبه هم نباشید مثل خواهر بزرگه من که نشه یه خبر یه کم بدم بهتون داد!چون با شنیدن انقدر گریه میکنید که همه رو کلافه میکنید!!! یه تصادف ساده که فقط حاصلش چندتا خراش و به ضرب دیدگی دسته که قابل این حرفا نیست!

البته خواهر به خودش حق میده چون اون موقعی که تصادف مامان اینا بگوشش رسید گفتن هیچی نشده اما اوضاع اونقدرام خوب نبود! ولی دلیل نمیشه که... مامان کلی جوش زده از دست خواهر بی جنبه ما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.