لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

سوم مهر اولین روز مدرسه!

دیدید گاهی از صبح که بیدار میشید یه تیکه از یه آهنگ تو ذهنتون تکرار میشه؟!!!

امروز من از صبح به جای یه آهنگ یه تیکه از استند آپ کمدی سروش صحت داره تو ذهنم مرور میشه همون تیکه ای که سروش صحت به پژمان جمشیدی زنگ میزنه و ازش میخواد تو این استند آپ کمکش کنه! هیچ وقت به نظرم سروش صحت یه کمدین به حساب نیومده و نمیاد! شخصیت جدی و نوشته های جدی ترش کاملا این بعد از وجودش را انکار میکنه! بگذریم

چند روز پیش خواهر کوچیکه رو هم فرستادیم خونه شوهرش! و چقدر این مراسم ها توش حرف و حدیث هست! از بحث های جهازبرون تا جمع کردن پول از مهمونا! از اینکه ما چقدر بافرهنگ تریم تا اینکه چرا تو عروسی ما فلانی انقدر انداخت ولی تو عروسی خواهر اونقدر؟!!!

اما گذشت و خداروشکر به خیر هم گذشت!

سیستم هم آلارم خاموش شدن میده و سیب زمینی آلارم سوختن!

امروز روز اول مدرسه رفتن علی بود و من چقدر امروز سحرخیز و اکتیو بودم... اوه اوه برم تا این سیستم خاموش نشده!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.