لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

جنگل ابر

یکی از رویایی ترین جاهایی که رفتم جنگل ابر بود!

جنگلی که تو یه ساعت دمای هوایش به راحتی میتونه ده یا بیست درجه بالا پایین بشه... یه ساعت آفتابش میسوزنتت یه ساعت بعدش تا دو متر اونورترتم نمی تونی ببینی به خاطر مه شدید!!! و از سرما باید حسابی خودتو بپوشونی.

وقتی ابرا با سرعت از وسط جنگل رد میشن و میان سمتت احساس میکنی روی کره زمین نیستی انگار مردی رفتی بهشت!

شاید به نظر این تعریف اغراق آمیز بیاد اما برای منی که تو کویر زندگی میکنم اصلا اینجوری نیست...

خلاصه که می ارزه بری اونجا یه هفته اتراق کنی البته به شرطی که یه عده ارازل نریزن اونجا، تا خود صبح سروصدا کنن و بزنن و برقصن! 


نظرات 1 + ارسال نظر
iran woodex دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 14:45 http://iranwoodex.com/

سلام
کاش عکسی هم از جنگل ابر میذاشتید

سلام. واقعیت اینه که گوشی شارژ نداشت و نتونستم عکس بندازم و خودمم خیلی از این موضوع ناراحتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.