لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

روزهای کسل کننده!

داشتم فکر میکردم یه روز میرسه که این وبلاگ فراموش میشه !

چند روزی هست چیزی ننوشتم و اگه همینجوری امروزو به فردا بندازم خیلی دور از انتظار نیست متروکه شدن این دفتر خاطرات!!! ولی میدونم دور نیست اون روز و یه روزی میرسه که وقتی برمیگردم اینجا سالها گذشته و من با خوندن این روزها به خودم میخندم و دل تنگ میشم!

روزهای روزه داری روزهای کسل کننده ای تبدیل شده که فقط با خواب میشه اونو گذروند! یه هفته ای میشه که ترجمه ندارم و حس میکنم باید به فکر اوقات فراغتم باشم.... 

چقدر حرف داشتم برای گفتن ولی الان هیچی تو ذهنم نیست... 

امروز خونه مامانم افطاریم... تا الان که یه هفته از ماه رمضون گذشته ولی تا الان هیچ کس افطاری دعوت نکرده!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 11:54

التماس دعا :-*

محتاجیم به دعا

لیست جهیزیه سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 17:25 http://mykitchenco.com

مرسی عالی بود

مرسی از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.