لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

ابد و یک روز

امروز بالاخره رکورد شکسته شد و رفتیم فیلم ابد و یک روز رو دیدیم!!!

همونطور که همه میگفتن فیلم بسیار قشنگی بود اما برخلاف تصور خودم من گریه نکردم! یاد حرف خواهرم افتادم که میگفت هر کسی این فیلمو ببینه و گریه نکنه سنگدله!!!!!

 نمیدونم شاید چون میدونستم دارم میرم فیلم ببینم نتونستم حس داستان رو درک کنم یا شایدم امروز روز سینما رفتنم نبود!!!

راستش انقدر طول کشید رفتن به سینمای ما که من دیگه تقریبا از صرافت دیدنش افتاده بودم امروزم رفتم که فردا حسرت نخورم که چرا نرفتم... واقعا هم ارزشش رو داشت با اینکه ساعتش قبل از افطار بود و کلا شاید سی نفر تو سینما نبودن اما رضایت بخش بود!

بازی نوید محمد زاده عالی بود بیشتر از عالی خیلی بیشتر 

اما نمیدونم چرا بازی پری ناز ایزد یار به نظرم به چیزی بیشتر از این نیاز داشت برای گرفتن سیمرغ اما مطمئنن یکی از خوبای جشنواره بوده!


خلاصه که زندگی این فیلم زندگی خیلی از ایرانی هاست و چقدر این موضوع تلخه! و من نمیدونستم عنوان این فیلم معنای خاصی داره فکر میکردم صرفا کلماتی کنار هم قرار گرفتن تا عنوانی برای فیلم شن اما وقتی اصل موضوع رو فهمیدم دلم گرفت!

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 10:17 http://book-music-movie.blogsky.com/

منم دوست داشتم برم ببینم انا نشد.خوش به حالت رفتی

فیلم خوبیه.... امیدوارم فرصتش پیش بیاد بری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.