لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

دندون خر

تو همین لحظه دلم میخواد بمیرم... 

واقعا راسته میگم مار از پونه بدش میاد در خونه ش سبز میشه!

من شدم مار دندون پزشکی شده پونه... از همه دندون پزشکای دنیا بدم میاد... امروز رفتم که راحت شم از این درد مزمن!

برای اولین بار روی اون صندلی آشغال دراز کشیدم به امید اینکه آخرین بار باشه  ... ولی الان خیلی عصبی ام!

چرا زودتر نفهمید که این دندون التهاب داره که من الان با یه دندون پانسمان شده و اعصاب داغون مجبور نشم تا پنج شنبه صبر کنم!

میخوام سرم و بکوبم به دیوار

نظرات 1 + ارسال نظر
Nazi سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 10:57

قشنگ میشهه حرص و عصاب خوردی رو از تو نوشته هات فهمید...ایشاالله زود زود خوب شی

اوهوم... تو اون لحظه تنها چیزی که نداشتم اعصاب بود!!!
مرسی عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.