لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

من و ترجمه مزخرررررف

یعنی حالم داره از خودم و ترجمه و برنامه مزخرف ورد و فرمول نویسی بهم میخوره!! دلم میخواد این سیستمو بکوبم به دیوار.. دلم میخواد دستم برسه به سازنده برنامه به درد نخور ورد تا خفه ش کنم!!! همش هنگ همش رو اعصاب بودن نمیزاره این ترجمه حال به هم زنو تموم کنم....آخه حقوقو چه به فرمول کدوم احمقی همچین مقاله مسخره ای نوشته که باید گیر من بیوفته!!!! یعنی داغونه اعصابم !


فردا ظهر باید این کار کوفتی تحویل داده بشه از صبح صد بار با این برنامه ورد به مشکل خوردم... دیگه دارم بالا میارم اهههههههههههههه

همین الان که من دارم سعی میکنم یکم با نوشتن خودمو تخلیه کنم برنامه در حال پیدا کردن مشکله آره جون عمه شششششششششششش


وای خدا میدونه چقدر عصبی ام

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 11:11

توی گوگل سرچ کن نحوه ی نوشتن فرمول در ورد ببین چی واست میاره. اصلن هم نمیاد پایین هر جا بنویسی همون جا میمونه

مرسی به خاطر پیشنهادت دوست من حتما این کارو میکنم ولی مشکل من با پایین اومدن یا نیومدن فرمولا نیست با هنگ کردن برنامه ست!!! که اگه بگیره دیگه ولت نمیکنه!!!

مهتاب سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 10:40

چـرا؟ توی ورد که راحت میشه فرمول ها رو نوشت . آماده هستن بیشتر فرمولها

نه بابا وقتی مینویسی کششش میاد پایین!!! یه جور میره رو اعصابت که کیف کنی!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.