لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

باورم نمیشه!!!

همین الان خبر فوت مهرداد اولادی رو شنیدم...احساس میکنم داغ کردم! اعصابم خورده گریه ام نمیاد اما از درون داغونم ای کاش یکم گریه میکردم خالی میشدم!

اصلا باورم نمیشه...چرا؟!!!! مگه چند سالش بود؟!!! این قلب ما مگه انقدر به درد نخوره که تو این سن باید وایسه؟!!!

حالم داره به هم میخوره از این وضعیت...از این مرگای مشکوک و تموم نشدنی!

قلب خودم درد گرفته حس میکنم به سختی دارم نفس میکشم...دارم دیوونه میشم

نظرات 2 + ارسال نظر
یادداشت های روزمرگی سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 18:49 http://dailylife.blogsky.com

سلام. خبر شوکه کننده ای بود.. ولی اینطور که سایت ها نوشتن (و البته هنوز تایید نشده) چند روزی درد داشت اما متاسفانه پیگیری نکرد.. خدا رحمتش کنه.

سلام دوست عزیز
خیلی خبر بدی بود...نمیتونم بپذیرم تو جوونی قلب وایسه

mahdis سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 18:26

اور دز کرده ایشونم..اعتیاد به شیشه داشت..خدا رحمتش کنه..حیف شد.
دیگه یه آدم از زندگیش چی میتونه بخواد..پول ثروت..شهرت..زندگی..عشق به کارو شغل و اوج و ...

متاسفانه منم این خبرو شنیدم اما امیدواری دلیل مرگش این نبوده باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.