لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

دیروز خاطره انگیز

بعد از اینکه بیست و هشت بار با گوشی علی تماس بی پاسخ داشتم...بالاخره ساعتای یک بود خودش زنگید...نگو اینا تا ترمینال تهران با ماشین رفتن بعد از اونو سوار مترو شدن و علی گوشیشو تو ماشین جا گذاشته بوده!!!

خلاصه که ساعت سه رسیدن و ناهارو خوردیم!

قرار بود خواهرا و برادرام بیان خونمون دربی رو ببینیم... نیم ساعتی به بازی مونده بود اومدن و بازی شروع شد!

باید اعتراف کنم که فکر نمیکردم بازی با این نتیجه تموم شه...یه جورایی ته دلم میگفتم پرسپولیس میبره اما نه با این نتیجه!

انقدر جیغ کشیدم که آخر بازی گلوم میسوخت یه سردرد بدی ام گرفته بودم که آخرش مجبور شدم قرص بندازم...خلاصه که بهترین بازی دربی ای بود که تا حالا دیدم و چقدر تو اون نود دقیقه حال من و علی باهم فرق میکرد!

بعدشم که به مسخره بازی با خانواده گذشت و شام خوردیم و رفتن...اما بسیار به نظرم دیروز روز خوبی میاد...احساس میکنم از لحظه لحظه ش لذت بردم و مدتها بود اینجوری از همه چیز راضی نبودم

الانم که یه ترجمه تپل منتظرمه که هنوز شروعش نکردم... راستی بارون دیروزم خیلی همه چیزو قشنگ تر کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 21:10

آخخخ که چقدر خوشحالم پرسپولیسی هستین؛
منم برد دیروز تیمو بهتون تبریک میگم؛ البته اینو هم بگم ک دیروز روز تولدم بوده ک اینجور خجسته بردیم!
راستی توو سایت ارتش سرخ عضو هستین؟؟
من اونجا عضومو دیدگاه هم میذارم.
خوشحال میشم گهگاهی اونجاها هم بیان.
اینم دو تا از نظراتم:
http://www.arteshesorkh.com/index/post_78276/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D9%85%D8%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF/
راستی آرزوی صحت و سلامتی دارم واسه شما، علی آقا و همینطور همه اهل خانواده تون؛

منم خوشحالم که پرسپولیسی ام!:)
تولدتونم مبارک باشه....ایشالا سالهای سالهای با سلامتی و حال خوب تولدتونو جشن بگیرید
منم برای شما و خانواده محترمتون آرزوی بهترینارو دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.