لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

چگونه چاق شویم؟!

احتمالا کم اند کسایی که بخوان چاق شن!اما من یکی از اونام... البته خواستن خاصی وجود نداشت تا اینکه دیشب خونه خواهرم حرف از لاغری و چاقی شد و علی غر زد که من غذا نمیخورم وگرنه چاق میشم ...راست میگه مخصوصا تو این سال جدید تقریبا وعده های غذایی من به زحمت به دو تا برسه!!!

و خواهرم بیشتر از لاغرتر شدنم نگران بود که به خاطر نرسیدن ویتامینهای مختلف به بدنم ضعیف شم برای همین تا گفتم باید برم دکتر رژیم غذایی بگیرم گفت من میدونم رژیم غذاییت چی باید باشه و شروع کرد برام لیست تهیه کردن!!!

امروز اولین روز رژیمم بود!با هیچیش مشکل ندارم جز اینکه باید از هفت صبح بیدارشم!!! درکمال تعجب با اینکه دیشب خیلی دیر خوابم برد ولی صبح قبل از زنگ گوشیم بیدار شدم و تا الان تا حدی رعایت کردم و احساس میکنم بیشتر از تمام روزای عمرم تا الان خوردم!!!

ولی خیلی چیزا هست که باید بخرم تا لیستم کامل شه

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:55 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

چقدر عالی که میخوی چاق بشی، من دوست دارم لاغر بشم.
امیدوارم که تو راهت موفق باشی

آره میخوام بسکه بهم گفتن لاغر دیگه حالم داره بهم میخوره!!!
مرسی خانوم... منم امیدوارم شمام بری برای لاغری:)

maloosak پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:46 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
9865

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.