لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

دوازده به در

سکوت دلپذیری تو خونه حکم فرماست...

هرچند دغدغه هایی هست که یه خورده این آرامشو تحت الشعاع قرار میده اما ظاهرا همه چی آرومه و امیدوارم این آرامش ادامه پیدا کنه.

هنوز ناهار آماده نیست...مرغ مراحل پایانی پخت رو پشت سر میذاره...برنج درحال دم کشیدنه و همین الان سیب زمینی رو ریختم تو روغن تا سرخ شه!

امروز به عنوان خانوم خونه یه دستی به آشپزخونه کشیدم خواستم آب هویج بگیرم که آب میوه گیریمون بازی در آورد و هویجا فعلا دارن یه نفس راحت میکشن!... خواستم سالنم جارو بکشم که علی نذاشت چون داشت فیلم میدید!

چند دقیقه پیش با مامانم میحرفیدم بنده خدا خواب بود!...یکمم برای خواهرم که بارداره نگرانه به خاطره لکه بینی های معمول سه ماهه اول بارداری! با همه وجود دعا میکنم خدا این بار دیگه این بچه رو برای پدر مادرش حفظ کنه


این روزا زیاد به دفتر خاطراتم سر میزنم...

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 17:26 http://maloosak.69.mu

سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
6518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.