لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

روز زن روز من...

امروز یازدهم فروردینه...روز من!

ولی من کلا عادت کردم تو زندگی با علی انتظار خاص بودن این روزا رو نداشته باشم چون با کسی زندگی میکنم که اعتقادی به این روزای خاص با اسامی خاص نداره: روز زن، روز مرد، روز تولد، سالگرد ازدواج!!!!

نمیدونم شایدم چون جیبش خالیه اینجوری میگه هرچی که هست برای من امروز مثل بقیه روزاست! اما مسلما از حق خودم بگذرم نمیتونم از حق مادرم و مادر شوهرم!!! بگذرم...

تصمیم دارم برای تولدش سورپرایزش کنم...احتمالا این کار من برگشتی نداره اما من دنبال برگشتش نیستم این مرد اینقدر برای من ارزش داره که بعد از سه سال دلم بخواد با چیزی که دوس داره داشته باشه غافلگیرش کنم!

اما تا شش خرداد خیلی مونده

نظرات 1 + ارسال نظر
چوپیا چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 15:20 http://choopia.blogsky.com

چه دید قشنگ و بالغانه ای:)
روزتون مبارک بانوی خوش قلب. امیدوارم جیبای آقا علیتون پرپول بشه و قلب جفتتون نسبت بهم پرمهرتر

مجبورم این دید قشنگ رو داشته باشم:)
مرسی منم برای شما زندگی سرشار از سرزندگی آرزو میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.