لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

غر دارم

اشتباهه دو روز مونده به عید کار قبول کنی و یه عالمه کار داشته باشی!!!

این کار فلسفه خیلیش مونده! تمیز کردن خونه مونده...یه خورده خرید برای خونه مونده...هفت سینم آماده نیست... امروزم داریم برای زن داداشم عیدی میبریم...یعنی یه چیز به هم وری شده ناجور!

بد تر از همه اینکه دو سه روز اول عیدم که اصلا نمیشه ترجمه کرد یا مهمونی هستیم یا مهمون میاد! خدایا چه کنم


راحت شدم یه کم غر زدم

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 23:19 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
5618

مرسی همچنین:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.