لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

خندوانه

بازم جناب خان!!!

بازم خندوانه... بازم رامبد...بازم خیلی چیزا!

درسته که قشنگه سعی میکنن مردمو بخندونن اما من اگه این جناب خان نبود من عمرا نمیدیدم این برنامه رو!

بگذریم...

امروز اصلا سمت ترجمه نرفتم صبح که بزور بیدار شدم بعدشم که علی اومد ناهار خوردیم نشستیم فیلم هالیوودی اتاق رو دیدیم بعدشم رفتیم بیرون آجیل ماجیل خریدیم! تا الانم که پایین شام خوردیم و اومدیم بالا علی تیونر پرینترو عوض کرد، در حال حاضرم در خدمت خندوانه ایم!

ایکاش میتونستیم درباره زندگی دیگرون قضاوت نکنیم! الان مثلا من اگر درباره زندگی رامبد جوان و ازدواجاش فکر نمیکردم الان با این برنامه ش حال میکردم ولی همش به خودم حق میدم فک کنم که آیا کار درستی کرده یا نه!!! به من چه اصلا:(

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 01:34 http://beach2016.blogsky.com

وقتی علی مشهدی اومد
خیلی جون گرفت برنامه

علی مشهدی خوبه :) ولی جناب خان برنامه رو نگه داشته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.