لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

خیلی جالبه!

حتما برای همه مون اتفاق می افته که به یه چیزی فکر میکنیم یا درباره یه چیزی میخونیم یا هر چی یه دفه همون موقع یه مطلب درباره همون موضوع میشنویم!

برای منم این اتفاق افتاده اما امروز یکی از اون یونیکاش بود!

این کاری که واسه ترجمه دستمه درباره تاریخچه ریاضیه اینکه ما میدونیم اعداد تو کل جهان برمبنای 10 هستن یعنی همون دهگان خودمون اما یه عقیده ای هم هست که بعضی از ریاضی دانا دارن که میگن اگه برمبنای دوازده بود بهتر بود چون دوازده ماه داریم، ساعتمون دوازده ساعته ست و اینا!!!! حالا امشب داشتم یه فیلم میدیدم درباره المپیاد ریاضی بود که یه عده دانش آموز میخواستن تو این مسابقات شرکت کنن یکی از این نوابغ دقیقا طرفدار این عقیده بود و همینو عنوان کرد ...به شــــــــــــــــــــــــــــدت برام جالب بود این موضوع!

هرچند نمیتونم به چیزی ربطش بدم اما حس میکنم حتما دلیلی داره!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.