لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

احساس خوب سال نو...

چقدر خوبه خونه آدم به سامون باشه!!!...وقتی بهم ریختگی خونه رو تو خونه تکونی میبینی با خودت میگی یعنی دوباره این خونه مرتب میشه...و همین فکر باعث میشه تو این لحظه که همه چی سرجاشه احساس خوبی داشته باشی... انقدر بوی عید میاد که نمیشه گفت یه ماه مونده تا بهار...انگار پس فردا تحویل ساله!!! آسمون ابریه اما هوا به شدت خوبه...به شدت دو نفره ست و جون میده واسه بیرون رفتنای عاشقانه!!!!!!!!!!!!

به نظرم امسال بی نهایت زود گذشت یعنی از وقتی که بزرگ شدم و احساس کردم دیگه از اون دوران نوجوونی و بی قیدی جدا شدم دیگه برام همه سالها زود میگذرن! و این منو میترسونه...فکر بزرگ شدن...بیست و هشت ساله شدن!...و تو سراشیبی زندگی قرار گرفتن...هرچند الان واسه گفتن این حرف خیلی زوده...تا قبل از بیست و پنج سالگی آدم احساس بچه بودن میکنه...تازه بعد از بیست و پنجه که فکر میکنی واسه خودت کسی هستی و این یعنی جوونی و باد به غبغب انداختن!!!

امیدوارم این یه ماه باقی مونده و بهار برای همه پر از روزای خوب و خاطره انگیز باشه...روزای فراموش نشدنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.