لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

داروهایی گیاهی یا شیمیایی!

واقعا سرکه موها رو نرم میکنه...یه مدتی بود وحشتناک موهام شوره داشت شنیدم سرکه سیب برای مو خیلی خوبه...اما از اونجایی که سرکه سیب نداشتم به همون سرکه انگور اکتفا کردم...جواب میده، درسته که موهای آدم بوی سرکه میگیره اما خیلی از این شامپوهای من درآوردی شیمیایی بهتره

الان نسبت به موهام حس بهتری دارم به نظرم اگر تو تمام موارد سلامتی مون از مواد طبیعی استفاده کنیم اوضاعمون بهتر میشه...عادت کردیم تا سرما میخوریم سریع دکتر، یه عالمه قرص و خوب شدن...اما نمیدونیم مثلا برای سینوزیت هیچی بهتر از سه شب بخور دادن با بابونه و استفاده از قطره روغن بنفشه نیست من که واقعا جواب گرفتم...یا همین شوره سر...وقتی میشه با سرکه سیب اینقدر خوب جواب بگیریم چرا میریم شامپوهای گرون قیمت میخریم که اصلا معلوم نیست فایده داشته باشه یانه!!!


خوبه آدم به فکر خودش باشه مگه چندبار میخوایم زندگی کنیم؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.