لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

خوابیدن یا مردن!!!

نمیدونم شما هم تجربه خوابیدنای شبیه مردنو داشتید یا نه!!!  خوابیدنی که انگار آدمو به سمت خودش میکشه هرچی تلاش میکنی بیدار شی یا چشمتو باز نگه داری انگار نمیتونی...

من این اواخر بعد از ظهرا خوابام اینجورین!...بهم میچسبه ها اما طولانی میشه!!!...الان ظرفها موندن و بدشون نمیاد شسته بشن و برن پیش دوستای تمیزشون اما من هنوز حس خوابالودگی دارم هرچند یه نیمچه چایی خوردم اما یکم طول میکشه زنده شم واسه همین میگم این خوابیدنا شبیه مردن میمونه!!!

 الان شبکه سه داره مسابقات هندبال- انتخابی جام جهانی نشون میده. ایران- امارات...دقیقه 13 است و ما یه گل بیشتر به اونا زدیم!!!.. نمیدونم چرا هندبال بین ورزشا کمترین جذابیتو از بچگی برای من داشت اما کلا ورزش جالبیه!!!


حالا جالبتر از همه اینجاست که علی انتظار داشت تا برمیگرده من اون فایل کتاب 40 صفحه ای رو ترجمه شو شروع کنم!!!


دقیقه 17 اونا یه گل بیشتر از ما زدن


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.