لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

یه روز دیگه...

لپتاپ روی پام...صدای سماور که نشون میده آب درحال جوشه...سکوت دلپذیر خونه... و منی که یکم حال جسمیم بده!!!

امروز جمعه ست و چقدر لذت بخشه آدم بتونه تا هر وقت دلش میخواد بخوابه بدون اینکه فکر ترجمه کردن خودش یا ضمن خدمت رفتن همسرش اذیتش کنه

فک کنم امروز یه روز پرکار برای منه...از طرفی برادر زاده علی یه کار دستی داره که باید برم کمکش کنم...از طرف دیگه علی یه فایل تصویری آموزشی انگلیسی بدون هیچ نوع زیرنویسی (فارسی...انگلیسی) پیدا کرده و از من خواسته بشینم گوش کنم حرفاشونو به انگلیسی بنویسم و بعد به فارسی ترجمه کنم!!!!!!!!!

تازه یه فایل یه کتاب چهل صفحه ای هم برام تو تلگرام فرستاده که اونم باید ترجمه کنم... چقدر من دیگه دغدغه ترجمه ندارم واقعا


برای بشریت روز خوبی آرزو میکنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.