لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

من و ترجمه هام

فکر میکردم تا اواسط دی پیک کاری ترجمه است اما الانم که دی داره تموم میشه هنوز سرمون شلوغه!!!

یه خورده خسته ام... یه سری مسائل جانبی هم روی روحیه آدم تاثیر میذاره

نمیخوام وارد جزییات بشم همینقدر میگم که گاهی حس میکنم اصلا نمیرفتم سمت ترجمه شاید بهتر بود!!!هر چند خیلی اینکارو دوست دارم

بگذریم...

الان یه کار برق دستمه...18 صفحه ست و خوشبختانه روونه...

یه سکوت خاصی تو خونه ست...واسه منی که عشق تنهایی و سکوتم باید این حالت دلپذیر باشه اما به دلایلی نیست!...نه اینکه مشکل بزرگی پیش اومده باشه فقط یه ذره نمک زندگی مون کم شده بود منم که نمک خور!!!

ولی در کل همه چی آرومه و من خیلی خوشحالم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.