لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

من و ترجمه هام

چند روز پیش همکارم زنگ زده یه کار فلسفه هست 50 صفحه برای شنبه همین هفته...بیا با هم انجامش بدیم... منم با اینکه کار دستم بود اما بدم نمیومد واسه همین پرسیدم صفحه ای چند صحبت کردی؟... گفت صفحه فارسی، فونت ب نازنین، سایز 16، 5 تومن...دیدم بد نیست قبول کردم...

حالا امروز زنگ زده میگه تا جمعه هفته دیگه وقت داده اما میگه صفحه ای 5 تومن زیاده!!!!!!!...آخه برای کاری مثل فلسفه پدر درآر 5 تومن پوله؟!!!!...حالا دیدیم بچه شهرستانی اند و بقول خودشون وسعشون نمیرسه گفتیم 4 تومن... میگن ما رو سه و نیم حساب کردیم!!!...واقعا کسی هست با صفحه ای 3 و نیم کار فلسفه رو ترجمه کنه؟؟؟؟!!!!....هیچی دیگه من به همکارم گفتم من زیر 4 تومن کار نمیکنم.... اگه اوکی دادن خبر بده فعلا که خبری نشده...حالا اگه کار نبود میشد یه جور کنار اومد اما الان که من خودم کار دستمه نمیتونم یه کار دیگه رو با قیمت کار کنم...!!!!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.