لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

من و ترجمه هام

امروز یه کاری به دستم رسیده که وقتی شروعش کردم دقیقا نمیدونستم فلسفه ست؟ فیلمسازیه؟ یا ادبیاته؟ 

الانم مطمئن نیستم که کامل متوجه شده باشم اما فک کنم همون فلسفه ست...چیزی که برای من تو این کار جالبه طرز فکر آدماست...مثلا درکش برام سخته که یکی بشینه درباره نقد و ایدئولوژی یا نظریه مارکسیستی یا ادبیات مارکسیست کتاب بنویسه!!!

تازه انقدرم سخت حرف میزنن این آدمایی که فلسفه خوندن انگار از مترجم ارث باباشونو میخوان!!!!!!!!

از اولشم زیاد درک فلسفه برام آسون نبود؛ آدم سطحی نگری نیستم اما فکر میکنم نیازی نبوده آدما انقدر درگیر این بشن که مثلا آنجلا ورزشکاراست... کسی که ورزش میکند سالم است پس آنجلا سالم است!!! زندگی رو از یه دید اینقدر سخت دیدن واقعا عذاب آوره اما میدونم کل فلسفه فقط این نیست


ببین ترجمه با من چه کرده که چیزی که 27 سال بهش نزدیکم نمیشدم الان باید ترجمه کنم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.