لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...
لحظه های زندگی من

لحظه های زندگی من

به دنیای من خوش اومدید...

لانتوری، فروشنده، فراستی

دیشب رفتیم لانتوری رو دیدیم! با وجود تبلیغات ها و حرف و حدیثا فیلم خوبی نبود به نظرم! فک میکردم حداقل از اون فیلمایی باشه که ارزش یه بار سینما رفتن داشته باشه اما به نظرم خیلی شعارواری بود .. موضوع خوبی داشت اما نتونسته بود با این طرز ساخت فیلم روی بیننده تاثیر بذاره حداقل رو من که نذاشت و گاهی به حدی کش میومد که من چند بار به ساعتم نگاه میکردم که ببینم کی تموم میشه!

برخلاف فیلم فروشنده که بدجور رفته بودم توش، هرچند نمیتونم بگم بهترین اثر فرهادی بود اما ارزش سینما رفتن داشت و منو مجبور نکرد یه نگاهم به ساعتم باشه! اما معتقدم فروشنده فیلمیه که بیشتر به خاطر کارگردان و بازیگرای اصلیش دیده میشه یعنی اگه همین موضوع رو به همین شکل یه نفر دیگه ساخته بود انقدر مورد توجه قرار نمیگرفت!! شهاب حسینی خیلی خوب بود اما نه اونقدر خوب که جایزه کن رو بگیره شایدم من توقعم از جشنواره کن بیشتر از این حرفاست!!!

آقای فراستی هم که شنیدم حسابی تو برنامه دیشب هفت از خجالت فرهادی و فیلمش دراومده! برام نقد کردن فراستی قابل تحمله اما اصلا این افخمی عقده ای رو درک نمیکنم که وقتی میبینه قدرت دیده شدن نداره میخواد دیگرون هم دیده نشن! چقدر حقیره این مرد

نظرات 1 + ارسال نظر
niloo.fh شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 17:54 http://maloosak.69.mu

روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت، یه عالمه لبخند، خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
65618

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.